Free cookie consent management tool by TermsFeed Actualizare preferințe cookie-uri

Tarife

Tariful pentru abonamentul lunar la serviciul de televiziune, precum și tariful aferent închirierii sau achiziționării unor echipamente, dacă este cazul, trebuie să se găsească în contractul pe care l-ai încheiat cu furnizorul tău.

Vezi ce prevede contractul tău. Verifică în special:

  • prețul abonamentului și intervalul de tarifare (lună/trimestru/an);
  • valoarea pachetului de baza și a pachetelor extra (pachete filme, pachete pentru adulți etc.);
  • perioada de valabilitate a extraopțiunilor, a bonusurilor sau a altor reduceri acordate;
  • prețul echipamentului achiziționat odată cu serviciul contractat sau costurile închirierii acestuia, după caz;
  • valoarea despăgubirilor sau modul de calcul al acestora în cazul deteriorării sau pierderii echipamentului aflat în custodia ta, dacă este cazul;
  • penalități de întârziere pentru neplata facturii în termenul scadent;
  • valoarea taxei de reconectare, în cazul suspendării serviciului.

Ce, cum și unde reclami

Dacă ai încheiat un contract în care nu există informațiile de mai sus, ANCOM poate lua măsuri. Consultă secțiunea Sesizează ANCOM și trimite-ne o sesizare.

În cazul nerespectării contractului de către furnizor (de exemplu, dacă acesta ți-a facturat abonamentul la alt un tarif decât cel menționat în contract), te poți adresa Autorității Naționale pentru Protecția ConsumatorilorÎn această situație, ANCOM poate oferi consiliere și mediere, neputând însă sancționa furnizorul.