Când faci o reclamație la ANCOM?
ANCOM nu poate verifica orice aspect al activității unui furnizor de servicii de comunicații electronice, ci doar acele aspecte care intră în sfera sa de competență. Vei găsi explicații cu privire la ce poate face ANCOM în cadrul articolelor publicate în InfoCentru.
De exemplu, nu putem verifica modul în care furnizorul respectă contractul pe care l-a încheiat cu tine. Dacă te confrunți cu o astfel de problemă, adresează-te ANPC. Ai în vedere și căile alternative de soluționare a problemelor cu care te confrunți în relația cu furnizorul (SAL).
Totodată, dacă te-ai confruntat cu situații ce vizează anumite infracțiuni (de exemplu, furt sau înșelăciune), îți sugerăm să te adresezi poliției.
Cum faci o reclamație către ANCOM?
- Adresează-te întâi furnizorului reclamat!
Înainte de a formula o reclamație la ANCOM, asigură-te că te-ai adresat mai întâi furnizorului. Verifică informațiile sau documentele care se referă la serviciile contractate (contractul și anexele sale, procedura de soluționare a reclamațiilor, facturile de servicii emise, alte date relevante) și ține cont de termenul de răspuns al furnizorului la sesizarea ta, prevăzut în contractul încheiat cu acesta.
Ai accesat secțiunea noastră de Întrebări frecvente? S-ar putea să găsești aici răspunsul la problema ta sau opinia ANCOM cu privire la situația cu care te confrunți.
- Cum te adresezi ANCOM.
Dacă furnizorul nu-ți soluționează sesizarea sau dacă nu găsești răspunsul pe site-ul nostru, trimite-ne o sesizare în scris. Deși ai mai multe căi prin care te poți adresa ANCOM (electronic sau prin poștă), îți sugerăm să utilizezi formularul nostru online.